Contactgegevens
Hille Krijtenburg
tel 0031-650294507 of 0033-649484026
mail info@hillekrijtenburgconsulting.nl
web www.hillekrijtenburgconsulting.nl
Hoe coacht Hille Krijtenburg?
Kort gezegd: duidelijk en perspectief scheppend.
Duidelijk staat voor "niet om de hete brij heen draaien". Je ontvangt heldere feedback op jouw ideeën en gedrag. Op constructieve wijze zal ik je ook de minder prettige boodschappen aanreiken, zodat je sneller tot nieuwe inzichten, oplossingen en resultaat komt.
Het perspectief, het doel van de coaching is dat je één stap of vele stappen verder komt. Jouw coach zal alles aanreiken waarvan hij denkt dat het in je voordeel is. Hij is een wegwijzer en toont je verschillende strategieën. Hij helpt bij het formuleren van jouw criteria en drijfveren voor het nemen van beslissingen.
En dan de mentale kant van coaching, want soms ontbreekt het aan energie en hoop. Gedurende het hele proces besteed ik aandacht aan het versterken van de mentale gesteldheid. Je bent aan het goede adres om energie en optimisme te tanken. Het resultaat is aanzienlijk, soms al na één gesprek.
Hille Krijtenburg, als coach en persoonlijk adviseur?
Wat mag je van mij verwachten als coach en adviseur?
Tijdens de kennismaking kun je vaststellen dat je te maken hebt met een deskundig en betrouwbaar vakman en merk je of je een klik met mij hebt. Er is ruim tijd voor kennismaking.
Hoe steek ik het gesprek in?
Mijn motivatie?
In essentie wil ik je helpen om jezelf en jouw situatie opnieuw en vanuit een iets ander gezichtspunt te beschouwen. Ik help je om los te komen van onzekerheidsgevoelens en om een nieuw resultaat na te streven door optimistischer en realistischer te gaan denken en te gaan handelen.
Ik ervaar dat mijn klanten een scherper zelfbeeld bereiken, meer conform het beeld dat de buitenwereld van hen heeft. En dat is nodig als voorbereiding op functionerings-, sollicitatie- en netwerkgesprekken.
Een goede werkrelatie
Graag voel ik sympathie en waardering voor mijn klant, want dan verloopt de samenwerking beter en kan ik eerlijk zijn. Ik doe dus moeite om mijn klant goed te leren kennen en dat loont. Dat geldt zeker als mijn klant boos, onzeker of moedeloos is. Ik reik dan de hand door troost of bemoediging te bieden. Niet alle coaches doen dat.
Als het aan mij ligt kan zich wederzijdse waardering en sympathie ontwikkelen, een soort vriendschappelijk gevoel. Het resultaat is dat mijn klant optimaal van mijn aandacht, kennis en inzichten kan profiteren.
En als dat werkt, dan wordt gelachen, er komt een opmerking als: 'je begint me aardig goed te kennen" of: "wat je vorige week tegen me zei, dat heeft me enorm geholpen". Dan hebben we een goede werkrelatie.
Deze werkwijze maakt dat ik na 28 jaar nog steeds met veel enthousiasme en energie mijn werk doe. Regelmatig hoor ik van klanten van jaren geleden, hoeveel invloed de gesprekken gehad hebben op hun werk en leven.
Dat is mijn brandstof.
Copyright © Alle rechten voorbehouden